Kale Belediye Başkanı İhsan Özbay, Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün vefatının 87. yılı dolayısıyla bir anma mesajı yayımladı.
Başkan Özbay mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Cumhuriyetimizin kurucusu, büyük önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, aramızdan ayrılışının yıl dönümünde rahmet, minnet ve saygıyla anıyoruz. Atatürk, sadece bir asker ve devlet adamı değil; milletine çağdaş medeniyet yolunu gösteren büyük bir liderdir.
10 Kasım, milletimizin Atatürk’ü yalnızca anmakla kalmadığı, aynı zamanda onun fikirlerini, ilkelerini ve emanet ettiği Cumhuriyet’i sonsuza dek yaşatma kararlılığını tazelediği gündür.
Bizler de Kale Belediyesi olarak, Atatürk’ün izinde, onun çizdiği aydınlık yolda yürümeye ve ülkemizi daha ileriye taşımaya kararlıyız. Bu duygu ve düşüncelerle, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ve silah arkadaşlarını bir kez daha rahmet, minnet ve saygıyla anıyorum.”
— İhsan Özbay
Kale Belediye Başkanı







