Bugün, tıp dünyasının ışığını ve fedakarlığını kutladığımız özel bir günü yaşarken, hepinize sevgi ve saygılarımı sunmak istiyorum. 14 Mart Tıp Bayramı, sağlık çalışanlarının insanlık için yaptığı kutsal hizmetleri anma ve takdir etme günüdür.
Sağlık, insan yaşamının en temel değerlerinden biridir. Sizler, bu değeri korumak ve güçlendirmek adına gece gündüz demeden çalışan, insanların sağlığı için fedakarca mücadele eden kahramanlarsınız. Her biriniz, insan hayatını kutsal bir değer olarak gören, her hasta için titizlikle çalışan ve mesleğine olan bağlılığıyla örnek olan değerli sağlık çalışanlarısınız.
Malatya'nın her köşesinde, sağlık hizmetlerinin en üst seviyede sunulması için gece gündüz demeden çalışan siz değerli meslektaşlarıma minnettarım. Bu özel gün vesilesiyle, emeklerinizin, fedakarlıklarınızın ve özverili çalışmalarınızın her zaman takdir edildiğini bilmenizi isterim.
Sağlık alanında gösterdiğiniz üstün gayretler için size teşekkür eder, 14 Mart Tıp Bayramı'nızı en içten dileklerimle kutlarım.
Saygılarımla,
Ecz. Bengül Uğurlu Malatya Büyükşehir Belediyesi Bağımsız Belediye Başkan Adayı
Haber: Erdal ÖZTÜRK







