Kaçar, yaptığı açıklamada şunları dile getirdi: "Birlikte bir yönetim için destek sizden, hizmet benden sloganıyla Paşaköşkü mahallemizi birlikte yönetmeye talibim. Mahalle sakinlerimiz eğer muhtarlık mührünü bana layık görür ve beni seçerlerse, mahallemizi mahalle halkımızla birlikte yöneteceğiz. Mahallemizin bütün sorunlarını ve çözümlerini biliyorum. Paşaköşkü hepimizin, başka bir Paşaköşkü yok."
Cemile Kaçar, mahallesini daha yaşanılabilir bir yer haline getirmek ve güzel yarınlara hazırlamak adına çalışmalarına ara vermeden devam edeceklerini belirtti.
Haber: Erdal ÖZTÜRK










