Başkan Gençay'dan Hisar Mahallesi'nde Örnek Hizmet: Yangın Riski Taşıyan Alan Temizlendi

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay'ın vatandaşların taleplerine hızlı çözüm üretme anlayışıyla yürütülen çalışmalar kapsamında, Hisar Mahallesi Selvi Caddesi'nde bulunan boş arazide kapsamlı temizlik çalışması gerçekleştirildi.

Yerleşim alanı içerisinde bulunan boş tarlada yaz aylarıyla birlikte büyüyen ve kuruyan otların yangın riski oluşturması üzerine Başkan Hatice Gençay’ın talimatıyla belediye ekipleri harekete geçti. Ekipler tarafından yapılan çalışmalarla alandaki kuru otlar temizlenerek hem çevre güvenliği sağlandı hem de mahalle sakinlerinin yaşadığı endişe giderildi.

Çalışmadan memnuniyet duyan Hisar Mahallesi sakinleri, Başkan Hatice Gençay’a teşekkür ederek, “Bu otlar hem yangın açısından hem de çocuklarımız için büyük tehlike oluşturuyordu. Başkanımızın duyarlılığı sayesinde mahallemiz büyük bir sorundan kurtuldu. Yapılan hizmetlerden dolayı kendisine teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, göreve geldiği günden bu yana Didim’i daha yaşanabilir, modern, güvenli ve turizmde daha güçlü bir kent haline getirmek için çalışmaların aralıksız sürdüğünü belirtti.

Başkan Gençay, “Didim için gece gündüz demeden çalışıyoruz. Hiçbir vatandaşımızı ayırmadan, ötekileştirmeden hizmetlerimizi eşit şekilde sürdürüyoruz. Bizim önceliğimiz halkımızın huzuru ve mutluluğudur. Geleceğin Didim’ini hep birlikte inşa etmeye devam edeceğiz. Hemşehrilerimiz gönül rahatlığıyla Didimimizin her noktasını yaşayacak ve keyifle gezebilecek” dedi.

Didim Belediyesi’nin çevre düzenleme, temizlik ve vatandaşların güvenliğine yönelik çalışmalarının ilçe genelinde devam edeceği bildirildi. Haber: Erdal Öztürk