Başkan Durmuş Vatandaşlara Aşure Dağıttı

Dalaman Belediye Başkanı Sezer Durmuş, Muharrem Ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Dalaman Belediyesi tarafından Erdoğan Karakuş Parkı önünde düzenlenen aşure ikramı programına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Birlik, beraberlik, paylaşma ve dayanışmanın simgesi olarak kabul edilen aşure geleneğinin yaşatıldığı programda, Dalaman Belediye Başkanı Sezer Durmuş ve eşi Binnaz Durmuş vatandaşlara aşure ikram etti. Etkinlik boyunca vatandaşlarla sohbet eden Başkan Durmuş, vatandaşların talep ve önerilerini de dinledi.

Muharrem Ayı’nın manevi değerlerine vurgu yapan Başkan Durmuş, bu özel ayın toplumsal dayanışma ve kardeşlik duygularını güçlendirdiğini belirtti. Durmuş yaptığı açıklamada, “Muharrem Ayı’nın ülkemize ve tüm insanlığa sağlık, huzur ve bereket getirmesini diliyorum. Paylaşmanın ve birlik olmanın en güzel örneklerinden biri olan aşure geleneğimizi hemşehrilerimizle birlikte yaşatmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.

Vatandaşlar yapılan ikramdan dolayı Belediye Başkanı Sezer Durmuş’a teşekkür ederken, bazı vatandaşlar da Dalaman Belediyesi tarafından yürütülen hizmetlerden duydukları memnuniyeti de dile getirdi.