28 Haziran- 4 Temmuz Vali Seddar Yavuz'un Emekliler Haftası Mesajı
Emekliler Haftası vesilesiyle; yıllarca alın teriyle çalışarak ülkemizin kalkınmasına, gelişmesine ve bugünlere ulaşmasına katkı sunan kıymetli emeklilerimizi saygı ve minnetle selamlıyorum.
Emeklilik, uzun ve özverili bir çalışma hayatının ardından elde edilen kıymetli bir kazanım olduğu kadar, bilgi, tecrübe ve birikimlerin gelecek nesillere aktarıldığı önemli bir hayat dönemidir. Emeklilerimiz, sahip oldukları tecrübelerle toplumumuzun hafızasını oluşturan, birlik ve beraberliğimizin güçlenmesine katkı sağlayan değerli büyüklerimizdir.
Devletimiz, emeklilerimizin hayat standartlarının yükseltilmesi, sosyal ve ekonomik refahlarının artırılması için çalışmalarını kararlılıkla sürdürmektedir. Bizler de ilimizde, emeklilerimizin huzurlu, sağlıklı ve güvenli bir yaşam sürmeleri için her türlü gayreti göstermeye devam edeceğiz.
Bu duygu ve düşüncelerle, Emekliler Haftası’nı kutluyor; ülkemize hizmet etmiş tüm emeklilerimize sağlık, mutluluk ve esenlikler diliyor, kendilerine şükranlarımı sunuyorum.